19 november

19 november 2012 - Kathu, Thailand

Vandaag zijn we vertrokken uit Krabi richting onze eindbestemming Phuket.
Onderweg bezoeken we nog een rubberboom plantage. Leuk om te zien maar meer ook niet. Verder maken we nog een boottocht in een baai tussen Krabi en Phuket, wat een prachtige natuur. We komen langs het eiland waar een gedeelte van een James Bond film is opgenomen, lekker belangrijk maar de Thaise inwoners zijn er trots op. Maar verder is het een prachtige tocht. We gaan lunchen in een Moslim enclave wat gebouwd is op palen en alleen maar te bereiken met de boot. Wat een armoedig zootje als je daar doorheen loopt. Het eten was redelijk een hoop vis, vond Gonnie heerlijk :-( en, dat vond ik wel jammer, geen bier bij het eten want ze schenken daar geen alcohol. Dan maar cola.
Terug met de boot de bus weer in en op weg naar Phuket, eerst de meeste mede reizigers afgezet bij hotel The Old Phuket en daarna met zijn zessen door naar Amari. Ik ben blij dat we het hotel hebben geüpgraded want dit is perfect. Hier houden we het wel vol tot zaterdag, wat een luxe. Ik zit nu aan een groot glas bier en een sigaar in mijn mond te genieten.
Nou lezers van de verhalen ik hoop dat jullie er van genoten hebben, wij in ieder geval wel. Bedankt voor jullie leuke reacties daar hebben wij plezier aan beleeft.
Wij gaan in de ruststand en gaan nog een paar daagjes genieten van de rust. Tot volgende week.
Groeten Gonnie en Henk.

1. John:
    19 november 2012
    Zo zie je, er komt weer een eind aan je avontuur, ben benieuwd hoe je het hebt gevonden, ik heb eigenlijk pas nu door wat we hebben meegemaakt, het is z'n andere wereld, buiten het eten zeker niet mijn wereld.
    Geniet de laatste week van de temperaturen, en van het strand en elkaar, zie jullie volgende week. xxx