16 november

18 november 2012 - Mueang Krabi, Thailand

Vandaag niet zo vroeg op want we gaan vanaf nu kleine stukjes bussen.
Allereerst gaan we naar een Floating Market daar wordt van alles verkocht in kleine bootjes, leuk gezicht dat gekrioel. Ook nog met een Long Tail boot door de kanalen gevaren, blijft leuk. Wat souvenirs kopen een bakkie doen en dan verder.
Een tempel bezoeken, een tempel? ja een tempel volgens mij is dit de laatste. Maar wel weer apart want er liepen een heleboel van die kleine apen rond. Wat een beesten als je niet uitkijk pikken ze alles wat ze grijpen kunnen.
Zoals jullie zien worden de verslagen korter dit komt omdat we nu maar halve dagen bezig zijn, we zijn aan het afbouwen. We komen dan rond een uur of 2 bij het hotel aan en gaan dan lekker bij het zwembad liggen. Het hotel is niet je van het, maar het is maar voor een nachtje. Echt zo primitief als het maar zijn kan en dat is nou net niks voor ons.
Morgen onderweg naar Krabi.

1. Eus:
    18 november 2012
    Wat aardig . Een souvenirs . Ik ben benieuwd . Doei Eus
  2. IJma:
    18 november 2012
    Wel inderdaad de verhalen worden korter maar als jullie straks thuis zijn is er genoeg spreek voer, o ja souvenirs wat dan? Groet IJma x
  3. Dick:
    19 november 2012
    Korter?? Ja dat kan dus niet hé! Je zal wel aan dat luie leventje aan het wennen zijn. Dat wordt wat als je weer aan het werk mag. Oeps had ik niet moeten zeggen. Zitje weer met je gedachten in Rotterdam. Sorry :-). Gelukkig duurt het nog ffies. Geniet van het laatste stukkie. Knuf aan Gon. Ps. Met Jackie gaat alles goed hoor. Maar dat is niets nieuws :-)