18 november

18 november 2012 - Mueang Krabi, Thailand

Over de andere dagen is niet zoveel meer te schrijven omdat we eigenlijk met tussenstops naar het zuiden, Phuket, afreizen.
Maar omdat we twee dagen in Krabi verblijven zijn we vandaag met een speedboat langs allerlei eilandjes gevaren. Onderweg hebben we nog gesnorkeld en geluncht op een van de eilandjes. 's middags weer lekker met een biertje aan het zwembad. Morgen gaan we naar ons eind ressort op Phuket. Onderweg maken we nog en boottocht en varen we langs een eiland waar een James Bond film is opgenomen. Dus dit is het laatste verhaal wat ik schrijf want ik wil jullie niet belasten met onze dagelijkse beslommeringen aan het zwembad.
Want, en dat zal jullie niets verbazen, we doen dan geen reet meer. Zaterdag de 24e vliegen we terug naar Holland waar de de 25e om 9:00 landen.

1. IJma:
    18 november 2012
    Henk en Gon jullie hebben mij niet verveeld met de verhalen sommige waren zeer plessant om te lezen, fiets toch, olifant te trip, in de jeep met je rug en ga maar door, wel het einde van de avonturen helaas voor ons komt in zicht gaan jullie maar nu van alle luxe die het land bied genieten en vooral de zon, die is hier nm ver te zoeken, en j Gon rijst is ook lekker maar niet iedere dag, hoop jullie weer snel te zien en spreken IJma x
  2. Joke.:
    18 november 2012
    Leuk hoor al die verhalen.
    Henk je clubpie heeft met 3-0 gewonnen.
    Groetjes van ons.